Malöbåtar är kända för att vara vackra, rymliga, manövrerbara och av fin svensk byggkvalitet. Och har använts för världsomseglingar många gånger. Detta exempel har också varit i Karibien med den tidigare ägaren och kan nu förvärvas till ett extremt rimligt pris, eftersom ägaren har "fallit efter" med underhåll på grund av sjukdom. Shiwa har inte seglat alls de senaste 3 säsongerna och har varit i vattnet under perioden. Men i grund och botten är hon frisk. Seglen är gamla, men fungerade förra gången hon seglade. Motorn bara drygt 400 timmar! En större insats ovanför vattenlinjen måste dock förväntas, inklusive reparation av läckande teakdäck samt flera läckande luckor och andra små föremål. En större "rabatt" har getts för att täcka detta!<
Malöbåtar är kända för att vara vackra, rymliga, manövrerbara och av fin svensk byggkvalitet. Och har använts för världsomseglingar många gånger. Detta exempel har också varit i Karibien med den tidigare ägaren och kan nu förvärvas till ett extremt rimligt pris, eftersom ägaren har "fallit efter" med underhåll på grund av sjukdom. Shiwa har inte seglat alls de senaste 3 säsongerna och har varit i vattnet under perioden. Men i grund och botten är hon frisk. Seglen är gamla, men fungerade förra gången hon seglade. Motorn bara drygt 400 timmar! En större insats ovanför vattenlinjen måste dock förväntas, inklusive reparation av läckande teakdäck samt flera läckande luckor och andra små föremål. En större "rabatt" har getts för att täcka detta!
Gör ett erbjudande!
Malöbåtar är kända för att vara vackra, rymliga, manövrerbara och av fin svensk byggkvalitet. Och har använts för världsomseglingar många gånger. Detta exempel har också varit i Karibien med den tidigare ägaren och kan nu förvärvas till ett extremt rimligt pris, eftersom ägaren har "fallit efter" med underhåll på grund av sjukdom. Shiwa har inte seglat alls de senaste 3 säsongerna och har varit i vattnet under perioden. Men i grund och botten är hon frisk. Seglen är gamla, men fungerade förra gången hon seglade. Motorn bara drygt 400 timmar! En större insats ovanför vattenlinjen måste dock förväntas, inklusive reparation av läckande teakdäck samt flera läckande luckor och andra små föremål. En större "rabatt" har getts för att täcka detta!<